X

Platite samo za aktivne* zaposlenike

*) Pretplata se naplaćuje samo zaposlenicima sa zabilježenim registracijama kroz prethodni mjesec.

15,20 HRK

mjesečno po korisniku

1 – 20 zaposlenika

13,70 HRK

mjesečno po korisniku

21 – 50 zaposlenika

12,20 HRK

mjesečno po korisniku

51 – 100 zaposlenika

11,40 HRK

mjesečno po korisniku

101+ zaposlenika

Započnite s besplatnim probnim računom

14- dnevni probni račun

Neograničen broj uređaja

Neograničen broj skupina

Registriranje na internetu

Mobilna aplikacija za Android i iOS

Podrška korisnicima

Svakodnevna rezerva

Bluetooth Beacon  200 HRK

S bluetooth beaconom označite registracijsku točku za prijavu korištenjem mobilnih telefona. Opseg rada beacona je 10-30 metara. Registracije unutar opsega označene su kao valjane na poznatoj lokaciji. Potreban je pametni telefon s bluetooth 4.0 (BLE). Baterija traje do 2 godine. Proizvođač je Estimote.

Započnite s besplatnim probnim računom

Česta pitanja

Mogu li se prijaviti za besplatni probni račun bez kreditne kartice?

Da. Za besplatni probni račun nije potrebno koristiti kreditnu karticu. Koristit ćete je kad se odlučite za korištenje usluge uz naknadu.

Što će se dogoditi po isteku probnog računa?

Ako ustanovite da Vam je All Hours usluga potrebna i dalje, prijeći ćete na korištenje usluge uz plaćanje. U slučaju da više ne želite koristiti uslugu, ne morate učiniti ništa – Vaš račun bit će izbrisan nakon pokusnog razdoblja.

Nudite li količinske popuste?

Količinski popust već je uključen u našu cjenovnu shemu. Što više zaposlenika imate, manje ćete platiti po zaposlenom.

Koja je cijena mobilne aplikacije?

Ništa. Mobilna registracija uključena je u pretplatu. Aplikacija je dostupna besplatno na navedenim portalima
(Google Play, Apple App Store).

Je li mi za korištenje All Hoursa nužno potreban All Hours sat?

Ne. All Hours lako možete koristiti pomoću preglednika ili aplikacije na mobilnom telefonu. All Hours sat preporučamo kao klasičan i još uvijek najbolji način registracije u uredima.

Možemo li koristiti AH sat ako ga je prije neki drugi pretplatnik koristio?

Da, bez da išta doplatite. Korisničke upute za aktivaciju sata ćemo vam poslati na zahtjev.

Kako se zaposlenik evidentira mobilnim telefonom?

Mobilnu aplikaciju korisnik pokreće ručno kada želi registrirati dolazak odnosno odlazak. U međuvremenu aplikacija nije aktivna. U trenutku registracije će aplikacija zabilježiti točno vrijeme i geolokaciju korisnika, što oboje pribavlja operacijski sustav. Ako se koristi lokacijski beacon, aplikacija će dodati i informaciju o tome da li je beacon bio prisutan ili ne. Nakon obavljene registracije se aplikacija automatično zaustavlja i ne prikuplja ili prenosi bilo kakve druge podatke.

Može li zaposlenik isključiti funkciju geolokacije?

Ukoliko korisnik ne želi da se prilikom registracije bilježi lokacija, moguće je isključiti funkciju geolokacije u postavkama mobitela. Na ovaj način bit će registrirano samo točno vrijeme u trenutku prijave/odjave.

Koliko zaposlenika možemo najviše registrirati s AllHoursom?

Gornja granica nije jasno određena. Uvjet je da imate dovoljnu razinu organizacijske strukture (skupine). Jedna je razina uobičajeno dovoljna za nekoliko stotina zaposlenika. Veće organizacije sa stotinama ili čak tisućama zaposlenika zahtijevaju veću razinu organizacijske strukture (lokacija, odjeli, pododjeli…). U većim si organizacijama možemo pomoći tako da za odvojene odjele koristimo odvojene All Hours račune.

Imam još pitanja. Gdje mogu pronaći odgovor?

Pošaljite nam email na support@allhours.com ili iskoristite formular. S veseljem ćemo vam odgovoriti.