Automatska evidencija radnog vremena

Zaposlenici ne moraju ništa unositi u Excel tablicu, pa nije potrebno ništa ručno preračunavati. Na kraju mjeseca samo izvezite izvještaj iz All Hours!

Aktualna evidencija radnih sati svih zaposlenih dostupna vam je samim klikom na stranici. Ako vam pak trebaju podaci za obračun plaća, jednostavno ih možete izvesti u Excel ili .csv datoteku.

All Hours će automatski izračunati radne sate zaposlenika na temelju vaših postavki i zabilježenih registracija, vi samo morate preuzeti izvještaje. Time sebi i vašim zaposlenicima štedite ogromnu količinu ručnoga rada.

All Hours u izvještaju prikazuje zabilježene sate u kategorijama:

  • Plaćeno prisustvo
  • Plaćeno odsustvo (npr. terenski rad, pauza za ručak)
  • Neplaćeno prisustvo
  • Neodobreno odsustvo
  • Dopust, bolovanje i ostala odsustva

 

Također, dostupna su vam detaljnija izvješća o točnim dolascima i odlascima zaposlenika, te ostale dodatne informacije.

Pročitajte na blogu:

Uštedite vrijeme i novac! Testirajte All Hours besplatno!