All Hours podrška i kontakt

Podršku za All Hours izvodimo isključivo putem e-pošte i chata uživo. Obično odgovaramo za nekoliko minuta

Help Center

Na adresi help.allhours.compostavili smo vrlo precizne upute za rad s aplikacijom All Hours. Portal je trenutno dostupan na engleskom jeziku.

Chat uživo

U desnom donjem uglu preglednika potražite crvenu okruglu ikonu. Kliknite na tu ikonu i otvorit će se prozor za chat uživo. Dostupni smo svakim radnim danom između 8.00 i 16.00 sati.
Ako nam poruku pošaljete izvan radnog vremena ili niste prijavljeni na All Hours, kopiju našeg odgovora dobit ćete i u pretinac vaše e-pošte.

Potpora putem e-pošte

Support@allhours.com

Pišite nam na support@allhours.com i opišite svoj problem. Prosječno vrijeme odaziva je nekoliko minuta.

Schedule support call

Please write to support@allhours.com, state the nature of your problem and ask for a Skype or telephone call. Your call will be scheduled and support will be provided. This service is currently still available for free.